O czym będzie ten blog                         

Postanowiłem dzisiaj rozpocząć pisanie bloga na tematy, związane ze sprzedażą lub wynajmem nieruchomości, ponieważ ta tematyka niezmiernie mnie interesuje. Mam nadzieję, że sposób prowadzenia tego bloga będzie na tyle interesujący, że będziecie zaglądali tutaj każdego dnia. Nazywam się Krzysztof Madej. No to przedstawienie się mam za sobą.

 

   Nieruchomości są potrzebne do prawidłowego funkcjonowania. Trudno wyobrazić sobie przecież życie bez własnego dachu nad głową, albo przynajmniej bez korzystania z pomieszczeń, które są zadaszone. Również prowadzenie działalności gospodarczej wymaga posiadania własnego lokalu, ponieważ trzeba mieć miejsce do przyjmowania kontrahentów, jak również prowadzenie buchalterii. Ceny nieruchomości nie muszą być zbyt wysokie, w związku z czym może się okazać, że nie jest to dominujący koszt w prosperowaniu spółki.

Sklepy nie muszą mieć ścian, podłogi, ani dachu, ponieważ mogą być prowadzone w wirtualnej rzeczywistości. Internet przejmuje działalność wielu przedsiębiorstw, zmniejszając nieco rolę nieruchomości. Wydaje mi się, że jeszcze przez wiele lat najróżniejsze konstrukcje budowlane będą jeszcze przydane do zamieszkiwania oraz pracowania, bez względu na to, czy będą one własnością, czy też korzystanie z nich odbywać się będzie tylko na zasadzie najmu. Na tym kończę moje dzisiejsze przywitanie się z Wami i już nie mogę doczekać się kolejnego spotkania.

Leave a comment